Pallokoulun ja Perhefutiksen ilmoittautumiset on avattu

12.3.2024

Kesä on pian ja on aika miettiä mielekästä tekemistä lapsille ja vähän itsellekin. Jo perinteiseksi muodostunut 5-6 vuotiaiden Pallokoulu ja 3-5 vuotiaiden Perhefutis ovat kasvattaneett suosiotaan vuosi vuodelta ja eipä se ihme ole, sillä kaikilla on ollut niin kivaa!

NoPS:n 2018-19 syntyneiden poikien Pallokoulu pidetään maanantai-iltaisin touko-elokuussa Nokian keskuskentän nurmella klo: 17-18. Tavoite on päästä aloittamaan 20.5, mutta toukokuussa saatetaan vielä joutua jollekin toiselle kentälle ilmoista johtuen, mutta tästä tiedotetaan erikseen. Toimintaa on kerran viikossa ajalla 20.5-31.8.2024, lukuunottamatta Juhannuksen jälkeen pidettävää muutaman viikon kesälomaa.

Jalkapallokoulun tarkoituksena on tutustuttaa aloittelevat jalkapalloilijat lajin alkeisiin erilaisten leikkien ja pelien avulla, joten mukaan mahtuvat kaikki aikaisemmasta laji- ja liikuntataustasta riippumatta. Harjoituksiin sisältyy aina osiot sekä perusliikuntataitoja että lajitaitoja sekä tottakai peliä. Pallokoulun hinta koko kesältä on 90€, sis. Pallokoulu-paidan.

Jos ikä tai kiinnostus ei vielä oikein riitä Pallokouluun, on toisena vaihtoehtona puuhastella yhdessä vanhemman kanssa Perhefutiksessa. Lapsi-vanhempi toiminta on mukavaa yhdessä oloa jokaiselle sopivaan tahtiin. Toiminta on tarkoitettu 3-5 vuotiaille tytöille ja pojille. Perhefutis pidetään Harjuniityn tekonurmella keskiviikkoisin klo: 17-18 22.5-7.8, heinäkuussa pidetään 2 viikon kesäloma. Toukokuussa saattaa tulla muutoksia keleistä riippuen. Perhefutiksen hinta on 70€ koko kesältä, sis. Perhefutis -paidan.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:

Leena Allen
toiminnanjohtaja
Nokian Palloseura ry
leena.allen@nokianpalloseura.fi
0440111327

Ilmoittautumislinkki 5-6 vuotiaiden poikien Pallokouluun: https://docs.google.com/forms/d/102lTT1c1w2WYyfdMbwTPj8EhHNMHfkSUr6V0_0zLLY4

Ilmoittautumislinkki 3-5 vuotiaiden tyttöjen ja poikien Perhefutikseen: