Salibandy: NoPS P9 - 2015

Mukaan otetaan kaikki salibandysta kiinnostuneet pelaajan alut laji- tai urheilutaustasta riippumatta. Ilmoittautumaan pääset alhaalla olevasta MyClub -linkistä. Voit tutustua ilmaiseksi joukkueen toimintaan kahden viikon ajan. Mukaan tarvitset vain mailan, sisäpelikengät, suojalasit/silmälasit ja vesipullon.

Nyt on helppo heittäytyä mukaan ja päästä vaikuttamaan lapsen liikunnalliseen elämäntapaan, sillä joukkueen toimintaan tarvitaan mukaan pelaajien lisäksi myös vapaaehtoisia vanhempia. Joukkueen taustalta löytyy erilaisia toimihenkilötehtäviä, joten kaikki vanhemmat ovat tervetulleita mukaan. Seura perehdyttää kaikki vapaaehtoiset tehtäviinsä eli aikaisempaa kokemusta lajin parista tai seuratoiminnasta ei välttämättä tarvita.

Jokaisen joukkueemme taustalla toimii lisäksi aktiivinen vanhempainryhmä auttamassa vapaaehtoisia toimihenkilöitä, jolloin kaikki vanhemmat pääsevät mukaan vaikuttamaan lapsensa harrastukseen.

Tapahtumat:

Ke klo 17-18 Nokian koulu
To klo 17-18 Koskenmäen koulu
La klo 13-14 Nokian koulu

Joukkue osallistuu Salibandyliiton P9 sarjaan.

Olethan ilmottautumisen yhteydessä, tai ennen, joukkueen johtajaan.

Tarkemmat tiedot joukkueen toiminnasta saat joukkueen johtajalta: riku.reinikainen(at)nokianpalloseura.fi

Toimintamaksu joukkueessa kaudella 2023-2024:

• Noin 300 € euroa (elokuusta-huhtikuuhun).

Sisältää:

• Seuran jäsenyyden
  • Vakuutuksen
  • Harjoituspaidan
  • Harjoitusvuorot elokuusta huhtikuuhun
  • Kauden sarjapelitoiminnan kulut
  • Toimihenkilöiden asut
  • Toimihenkilöiden koulutukset
  • Joukkueen harjoitusvälineet (Pallot, liivit, yms.)

Ei sisällä:

• Peliasupakettia (pelipaita, shortsit ja sukat)
  • Pelipassia
  • Pelaajien muita henkilökohtaisia varusteita (kengät, suojalasit, maila, juomapullo)
  • Mahdollisia erillisiä turnausmaksuja