NoPS P10 - 2014 pojat

Tervetuloa NoPS JP14 joukkueen kotisivuille!

Tule meille pelaamaan! Mukaan otetaan kaikki jalkapallosta kiinnostuneet pelaajanalut laji- tai urheilutaustasta riippumatta. Ilmoittaudu mukaan ottamalla yhteyttä suoraan joukkueen vastuuvalmentajaan tai joukkueenjohtajaan. Yhteystiedot löydät joukkueen yhteystieto sivulta.

Joukkueemme toimintaa saa kokeilla kaksi viikkoa ilmaiseksi.

Joukkueen toimintaan tarvitaan mukaan pelaajien lisäksi myös vapaaehtoisia vanhempia. Joukkueen taustalta löytyy paljon erilaisia toimihenkilötehtäviä, joten kaikki vanhemmat ovat tervetulleita mukaan. Seura perehdyttää tarvittaessa vapaaehtoiset tehtäviinsä eli aikaisempaa kokemusta lajin parista tai seuratoiminnasta ei välttämättä tarvita. Jokaisen joukkueemme taustalla toimii lisäksi aktiivinen vanhempainryhmä auttamassa vapaaehtoisia toimihenkilöitä, jolloin kaikki vanhemmat pääsevät mukaan vaikuttamaan lapsensa harrastukseen.