Salibandy: NoPS P8 - 2016

Tule meille pelaamaan! Mukaan otetaan kaikki salibandysta kiinnostuneet pelaajanalut laji- tai urheilutaustasta riippumatta. Ilmoittautumaan pääset alla olevasta linkistä. Tule tutustumaan ilmaiseksi joukkueen toimintaan!

Nyt on helppo heittäytyä mukaan ja päästä vaikuttamaan lapsen liikunnalliseen elämäntapaan, sillä joukkueen toimintaan tarvitaan mukaan pelaajien lisäksi myös vapaaehtoisia vanhempia. Joukkueen taustalta löytyy erilaisia toimihenkilötehtäviä, joten kaikki vanhemmat ovat tervetulleita mukaan. Seura perehdyttää kaikki vapaaehtoiset tehtäviinsä eli aikaisempaa kokemusta lajin parista tai seuratoiminnasta ei välttämättä tarvita.

Jokaisen joukkueemme taustalla toimii lisäksi aktiivinen vanhempainryhmä auttamassa vapaaehtoisia toimihenkilöitä, jolloin kaikki vanhemmat pääsevät mukaan vaikuttamaan lapsensa harrastukseen.

Tapahtumat:

Harjoitukset:

Ti klo 17-18 Koskenmäen koulu (yhdessä 2015-joukkueen kanssa)
La klo 12-13 Nokian koulu

Joukkue osallistuu Salibandyliiton oman ikäluokan P8-sarjaan. Tapahtumat tulevat näkyviin myClubiin heti ilmoittautumisen jälkeen.

Lisätietoja joukkueejohtajalta:

emilia.tolonen(a)nokianpalloseura.fi