Seura

Nokian Palloseura ry – Keltamusta sydän vuodesta 1968

Nokian Palloseurassa on tarjolla jalkapallon kilpa-, haaste- ja harrastetason junioritoimintaa poikapelaajille. Seura järjestää myös aktiivista salibandyn harrastustoimintaa poika- ja tyttöpelaajille.

Junioritoiminnan lisäksi tarjoamme pienten lasten pallokoulu- ja perheliikuntaa, aikuisten kilpaurheilua, sekä aikuisten harraste- ja kuntoliikuntaa.

Teemme myös aktiivista yhteistyötä alueen päiväkotien ja koulujen kanssa tarjoten erilaisia jalkapallotapahtumia ja aamuharjoitustoimintaa.

Seurassa on mahdollista toimia erilaisissa toimihenkilö- ja vastuutehtävissä, pelinohjaajana, joukkueenjohtajana, valmentajana, huoltajana, tai rahastonhoitajana.

Seuran lisenssipelaajien määrä on kaikkiaan reilu 700 pelaajaa ja määrä on vuosittain ollut kasvava. Olemmekin yksi alueen suurimmista palloiluseuroista poikapelaajien määrässä mitattuna.

Nokian Palloseura palkittiin Nokian kaupungin toimesta vuoden 2018 urheiluseurana Nokialla.