Salibandy: Tyttösäbä T10 - 2013-2017

Tule meille pelaamaan tyttösäbää!

Mukaan otetaan kaikki 2013-2017 syntyneet salibandysta kiinnostuneet pelaajanalut laji- tai urheilutaustasta riippumatta. Kohderyhmää ovat siis tytöt eskari-ikäisistä neljäsluokkalaisiin. Ilmoittautumaan pääset alla olevasta linkistä. Joukkueen toimintaan pääsee tutustumaan ilmaiseksi!

Nyt on helppo heittäytyä mukaan ja päästä vaikuttamaan lapsen liikunnalliseen elämäntapaan, sillä joukkueen toimintaan tarvitaan mukaan pelaajien lisäksi myös vapaaehtoisia vanhempia. Toimintaryhmän taustalta löytyy erilaisia toimihenkilötehtäviä, joten kaikki vanhemmat ovat tervetulleita mukaan. Seura perehdyttää kaikki vapaaehtoiset tehtäviinsä eli aikaisempaa kokemusta lajin parista tai seuratoiminnasta ei välttämättä tarvita.

Jokaisen joukkueemme taustalla toimii lisäksi aktiivinen vanhempainryhmä auttamassa vapaaehtoisia toimihenkilöitä, jolloin kaikki vanhemmat pääsevät mukaan vaikuttamaan lapsensa harrastukseen.

Tapahtumat:

Ke ko 18-19 Nokian koulu
Pe klo 18.30-19.30 Nokian koulu

Tarkemmat tiedot tapahtumista saat suoraan myClubin kautta joukkueeseen ilmoittautumisen jälkeen.

Joukkue osallistuu Salibandyliiton T10-sarjaan ja mukana on 2013-2017 syntyneitä tyttöjä. Turnausten otteluohjelma löytyy täältä: https://tulospalvelu.salibandy.fi/team/27419/fixture

Lisätietoja: tiina.jarvinen(a)nokianpalloseura.fi