NoPS P8 - 2016-pojat

Tervetuloa NoPS JP16 joukkueen kotisivuille!

Tervetuloa mukaan!

On aika kaivaa nappulakengät esiin, koska jalkapallokausi kutsuu!

Harjoittelemme huhti-toukokuun 3x viikossa seuraavasti:

Tiistaisin Porkan kentällä klo 16.45-18.15

Keskiviikkoisin Harjuniityn tekonurmella klo 16.15-17.45

Sunnuntaisin Harjuniityn tekonurmella klo 15.45-17.15.

Nurmikenttien avauduttua harjoittelemme tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin.

Osallistumme yhdellä joukkueella Palloliiton Taso 1 (kilpasarja) ja kahdella joukkueella Taso 2 (haastesarja).  Meillä on mahdollisuus pelata kesällä myös korttelisarjaa Tampereella.

Osallistumme vuoden ympäri erilaisiin jalkapalloturnauksiin lähellä ja kaukana.

Talvikaudella: Välipäiväturnaus Tampere, Säästöpankkiturnaus Hämeenlinna (harrastesarjan 1.sija) sekä Pääsiäisturnaus Tampere.

Kesäkaudella: Stadium-turnaus Hämeenlinna, Masto Cup Lahti, IKU Cup Ikaalinen.

Tule kokeilemaan meille kahdeksi viikoksi ilmaiseksi. Alkuun tarvitset vain sisäpelikengät (kesällä nappikset) sekä säärisuojat.

Kausimaksu on kuukausiveloitteinen 50€/kk. Keräämme myös joukkuemaksua 5€/kk. Kausimaksun päälle tulee peliasu 82€ ja turnauskulut noin 15-30€/turnaus/pelaaja (vapaa-ehtoisia).

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä joukkueenjohtajiin Aino Koivistoon ja Meri Salomaahan ja sovi kokeilusta jp16@nokianpalloseura.fi

Nähdään kentällä!