Haemme uutta toiminnanjohtajaa

31.3.2023

Nokian Palloseura on reilun 1000 jäsenen yhteisö, jonka logon alla on palloiltu jo vuodesta 1968 asti erilaisten lajien parissa. Tällä hetkellä lajivalikoimaamme kuuluvat jalkapallo, futsal ja salibandy.

Nykyisen toiminnanjohtajamme ottaessa uuden askeleen urallaan, etsimme uutta toiminnanjohtajaa johtamaan seuran operatiivista toimintaa yhdessä johtokunnan ja lajijaostojen kanssa. Apunasi toimii päätoiminen jalkapallon seuravalmentaja sekä oto-pesteissä seuran rahastonhoitaja ja toimistosihteeri. Kenttätoimintaa on organisoimassa lisäksi yli 130 vapaaehtoista toimihenkilöä.

Tehtävä alkaa viimeistään 2.5.2023, on vakituinen ja mielellään kokoaikainen. Vaikka työtehtävät sijoittuvat pääasiassa päiväaikaan on iltatöitä tiedossa säännöllisesti ja viikonlopputöitäkin satunnaisesti. Töitä tehdään pääsääntöisesti Nokialla sekä lähialueilla.

Odotamme sinun olevan hyvät vuorovaikutustaidot omaava joukkuepelaaja, joka osaa organisoida ja johtaa toimintaa sovittujen suunnitelmien ja tavoitteiden mukaisesti. Ymmärrät yhdistys- ja vapaaehtoistoiminnan toimintaperiaatteet ja olet valmis kehittämään toimintaamme kaikilla tasoilla. Olet oma-aloitteinen ja aktiivinen sekä kannat vastuun omista töistäsi, mutta olet myös valmis auttamaan muita loistamaan omissa rooleissaan. Osaat organisoida kenttätason toimintaa, mutta tarvittaessa olet myös valmis käärimään hihat ja menemään itsekin kentälle. Olet luonteva esiintymään ja tulet toimeen erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa, niin seuran sisällä kuin erilaisten sidosryhmien kanssa. Olet myös valmis verkostoitumaan muiden seurojen ja yritysten kanssa seuran tulevaisuuden resurssien varmistamiseksi.

Arvostamme aikaisempaa kokemusta seuratoiminnasta, yhdistys- ja vapaaehtoistoiminnasta sekä esimieskokemusta. Sinulla on ymmärrystä laadukkaan seuratyön vaatimuksista ja niihin vaadittavista taloudellisista periaatteista. Toivomme sinulta löytyvän myös tehtävään soveltuvan koulutuksen ja aidon halun oppia uusia taitoja sekä pienen ripauksen urheiluhulluutta.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän kehittyvässä organisaatoissa sekä mahdollisuuden osittain vaikuttaa omaan toimenkuvaan. Nykyinen toiminnanjohtaja perehdyttää sinut tehtävään yhdessä tehtävän suunnitelman mukaisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa seuran puheenjohtaja Petri Kehusmaa, puh. 040 542 0003 / sähköpostitse pj@nokianpalloseura.fi tai toiminnanjohtaja Sami Päivinen, puh. 044 231 7029 (lomalla 1.-10.4.).

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja cv sähköpostilla pj@nokianpalloseura.fi. Laita hakemukseen myös palkkatoiveesi ja suosittelijat.