Etsimme osa-aikaista liikunnanohjaajaa

27.4.2022

Haemme seuraamme reipasta liikunnanohjaajaa kesäksi!

Kiinnostaako sinua kesätyö liikunnan ja jalkapallon parissa? Nokian Palloseura etsii motivoitunutta ja oma-aloitteista ohjaajaa kesän toimintaryhmiin, leireille ja tapahtumiin!

Työ sisältää sovittujen toimintaryhmien ja leirien toiminnan suunnittelua, organisointia ja ohjaamista sekä erilaisiin seuratapahtumiin osallistumista. Työtehtäviin tarjotaan perehdytys, seuran vakituisten työntekijöiden tuki kesän ajaksi sekä innokkaita apuohjaajia avuksi toiminnan pyörittämiseen. Toimintaa järjestetään pääasiassa Nokian ulkokentillä sekä mahdollisesti Nokian sisäliikuntapaikoissa.

Työtä tehdään pääasiassa lasten ja nuorten parissa (jalkapallokoulu, perhefutis, leirit, taitokoulut, yms.), mutta mahdollista on olla mukana myös laajentamassa seuran toimintaa aikuisten ja ikääntyneiden harrasteryhmiin sekä soveltavaan liikuntaan (erityisjalkapallo). Tarjolla on siis myös mahdollisuus osittain vaikuttaa omaan työnkuvaan, sen sisältöön ja työaikaan.

Työaika sijoittuu nykyisissä toiminnoissa pääasiassa arki-illoille/-päiville, mutta uusien ryhmien myötä töitä voi olla myös viikonloppuisin. Viikoittainen työaika vaihtelee ohjattavien ryhmien määrästä riippuen 5-20 viikkotyötunnin välissä. Työ tehdään joko tuntityönä tai se voidaan laskuttaa esim. toiminimen kautta. Kesän ajan toimintaryhmät aloittavat toukokuussa ja niitä on aina elokuuhun asti. Osa toimintaryhmistä toimii ympärivuotisesti, joten tarjolla on mahdollisuus jatkaa töitä myös syksyllä.

Toivomme sinulta:
- oma-aloitteisuutta ja heittäytymiskykyä
- jalkapallotausta katsotaan eduksi (ei pakollinen)
- joustavuutta ja sitoutumista
- iloista ja reipasta asennetta

Tarjoamme:
- urheilullisen ulkoilmatyön
- mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoa monipuolisesti sekä liikunnanohjaajana että seuratyöntekijänä
- mahdollisuuden vaikuttaa oman työnkuvan sisältöön
- mahdollisuuden jatkaa työskentelyä myös syksyllä

Jos koet olevasi hakemamme henkilö, laitathan vapaamuotoisen hakemuksen ja CV:n sami.paivinen@nokianpalloseura.fi

Haastattelut pidetään joustavasti nopealla aikataululla ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Valitulta henkilöltä vaaditaan rikosrekisteriote.

Lisätietoja työtehtävästä saat toiminnanjohtaja Sami Päiviseltä, puh. 044-2317029, ma 2.5. klo 10.00-12.00, ti 3.5. klo 13.00-16.00 ja torstaina 5.5. klo 10.00-14.00.