EM-kisakiertue starttaa ensi maanantaina

10.6.2021

Nokian Palloseura järjestää Huuhkajien historiallisen arvokisapaikan kunniaksi kaikille avoimen ja maksuttoman EM-kisakiertueen, joka tuo jalkapallon kahdeksalle eri lähikentälle ympäri kaupunkia. Kiertue kestää koko kisojen ajan 14.6.-9.7.2021 ja huipentuu 14.7.2021 järjestettävään EM-kisakiertueen lopputurnaukseen Menkalan kentällä.

Kiertue kiertää neljän viikon ajan kerran viikossa kullakin lähikentällä. Jokaisella kentällä järjestetään kahdelle eri ikäryhmälle 45 minuutin "pihapelit" eli katsotaan ketä on paikalla, jaetaan joukkueet ja pelataan. Nuorempien ryhmät on tarkoitettu 6-8-vuotiaille ja vanhempien ryhmät 9-10-vuotiaille ja mukaan pääsevät niin Huuhkajat (pojat) kuin Helmarit (tytöt). Osallistuminen ei edellytä seuraan kuulumista tai aikaisempaa kokemusta jalkapallosta.

Kiertueelle ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, vaan mukaan pelaamaan pääsee yksinkertaisesti tulemalla paikalle. Varustuksena ulkoliikuntaan sopiva vaatetus, jalkapallon pelaamiseen sopivat kengät (lenkkarit), oma juomapullo vedellä täytettynä ja säärisuojat (jos löytyy). Osallistujia ei ole vakuutettu seuran puolesta.

Lisätietoja ja aikataulut