Nokian Panimo yhteistyö jatkuu myös tänä vuonna

28.2.2022

Nokian Palloseura ja Nokian Panimo jatkavat yhteistyötä myös vuonna 2022

Nokian Palloseura ja Nokian Panimo jatkoivat hyvin sujunutta yhteistyösopimustaan vuodella. Sopimus tuo etuja seuran jäsenille sekä joukkueille ja tarjoaa Nokian Panimon tuotteille näkyvyyttä seuran eri tapahtumissa.

Seuran jäsenet nauttivat jatkossakin -15 %:n alennuksesta Nokian Panimo Kauppa & Terassi myymälän mukaan ostetuista tuotteista. Edun saa esittämällä jäsenkortin puhelimen myClub-sovelluksesta oston yhteydessä.

Seuran joukkueet saavat alennusta kotipelitapahtumien kioskeihin ostetuista Nokian Panimon Kauppa & Terassi myymälän juomista.​

Seuran tapahtumien tuotenäkyvyyden lisäksi Nokian Panimo tulee näkymään enemmän edustuksen peleissä esim. uuden pelipaitamainoksen myötä. Seura tarjoaa edelleen Nokian Panimon tuotteille näkyvyyttä myös omissa viestintäkanavissaan.