Aikuisten Kuntoliikuntaryhmä

Nokian Palloseura tarjoaa matalan kynnyksen kuntoliikuntaa aikuisille, joiden tavoitteena on peruskunnon parantaminen, painonpudotus tai vain halu aloittaa monipuolinen liikkuminen ryhmässä muiden kanssa.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki vanhemmat ja lähisukulaiset joiden lapset pelaavat seurassa, seuratoimijat ja seuran jäsenet, sukupuolesta riippumatta.

Talvella 2023-24

Kuntoliikuntaryhmä harjoittelee keskiviikkoisin ja torstaisin Kuntotehdas Red Doorissa.
Tähän ryhmään liittymistä voi kysyä Kuntotehtaalta Joonas Koskiselta. (0503530597)

KKI-ryhmällä on myös peliryhmä, joka pelailee sunnuntaisin Koskenmäen koululla klo 18-19.
Ryhmä koostuu eri-ikäisistä naisista ja miehistä. Peleinä salibandy, futsal ja ultimate.
Mukaan mahtuu lisää pelaajia.
Lisätietoja: Minna Karaus-Lahtinen. (040-7446307)

Uusia harrastajia mahtuu vielä mukaan!

Kysy lisää:

Kari Mustalahti