Salibandy: Eskarisäbä

Eskarisäbä-kiertue elokuussa 2023

Kiitokset kaikille liki 300 eskarilaiselle kiertueesta! Nähdään kerhoissa!

Eskarisäbä-kiertueella nokialaiset eskariryhmät pääsivät lähikoulun saliin kokeilemaan säbäkerhoa oman toimintaryhmänsä mukana. Elokuussa 2023 kiertue kävi neljällä koululla kuutena eri päivänä, missä kaikkiaan liki 300 eskarilaista pääsi kokeilemaan säbää. Eskarisäbä-kiertue on osallistujille aina maksuton.

Syyskuussa 2023 NoPSissa aloittaa jälleen uusi Eskarisäbäkerho ja kokonaan uusi Tyttösäbä-toimintaryhmä!

Eskarisäbässä harjoitellaan kerran viikossa ja pelataan mahdollisesti ystävyysotteluita. Vanhempien läsnäolo on varsin sallittua, mutta lapset harjoittelevat salissa lähtökohtaisesti itsenäisesti ohjaajien mukana. Syksyllä 2023 aloittavassa ryhmässä harjoittelevat ensisijaisesti 2017 syntyneet lapset.

Eskarisäbän 2023-2024 syys-/kevätkauden hinta on 85 e.
Hinta sisältää
- kerhopassin
- tapaturmavakuutuksen (kun lasku on maksettu)
- seuran jäsenmaksun (oikeuttaa seuran jäsenetuihin)
- ohjauksen
- NoPS salibandyn yhteiset päättäjäiset huhtikuussa 2024

Syyskausi on syyskuusta joulukuuhun ja kevätkausi tammikuusta huhtikuuhun. Syksyn ilmoittautuminen jatkuu keväälle 2024 ilman erillistä ilmoitusta.

Harjoitusvuoro on lauantaisin klo 11-12 Nokian koululla.
Eskarisäbän ensimmäinen kerta syksyllä 2023 on la 2.9. ja viimeinen 16.12.2022.
Uuden vuoden ensimmäinen kerta on 6.1.2024 ja viimeinen 28.4.2024.

Varusteiksi tarvitaan sisäpelikengät, sisäliikuntavarusteet, juomapullo, maila ja suojalasit.

Ilmoittautumiset Eskarisäbään allaolevasta linkistä.

Huom! Tyttösäbä on tarkoitettu 2013-2017 syntyneille tytöille. Ilmoittautuminen tästä linkistä.

Lisätietoja:

reeta.heikkinen(a)nokianpalloseura.fi