Salibandy: NoPS P10 - 2014

Mukaan otetaan kaikki salibandysta kiinnostuneet pelaajanalut laji- tai urheilutaustasta riippumatta. Ilmoittautumaan pääset alla olevasta linkistä. Tule tutustumaan ilmaiseksi joukkueen toimintaan!

Nyt on helppo heittäytyä mukaan ja päästä vaikuttamaan lapsen liikunnalliseen elämäntapaan, sillä joukkueen toimintaan tarvitaan mukaan pelaajien lisäksi myös vapaaehtoisia vanhempia. Joukkueen taustalta löytyy paljon erilaisia toimihenkilötehtäviä, joten kaikki vanhemmat ovat tervetulleita mukaan. Seura perehdyttää kaikki vapaaehtoiset tehtäviinsä eli aikaisempaa kokemusta lajin parista tai seuratoiminnasta ei välttämättä tarvita. Jokaisen joukkueemme taustalla toimii lisäksi aktiivinen vanhempainryhmä auttamassa vapaaehtoisia toimihenkilöitä, jolloin kaikki vanhemmat pääsevät mukaan vaikuttamaan lapsensa harrastukseen.

Harjoitukset:

Ti klo 18-19 Koskenmäen koulu
To klo 17-18 Koskenmäen koulu
La klo 13-14 Nokian koulu

Joukkue osallistuu Salibandyliiton P10 sarjaan.

Tarkemmat tiedot tapahtumista saat suoraan myClubin kautta joukkueeseen ilmoittautumisen jälkeen.

Lisätietoja joukkueen toiminnasta: teemu.rannikko(a)salibandy.fi

Toimintamaksu joukkueessa kaudella 2022-2023:

• 250 € elokuusta huhtikuuhun

Sisältää:

• Seuran jäsenyyden
  • Pelipassin
  • Vakuutuksen
  • Harjoituspaidan
  • Harjoitusvuorot elokuusta huhtikuuhun
  • Talven sarjapelitoiminnan kulut
  • Toimihenkilöiden asut
  • Toimihenkilöiden koulutukset