Käytä Smartum ja Epassi etusi nyt kausikorttiin!

18.12.2023

Muuta käyttämättömät saldosi Nokian Palloseuran kausikorteiksi

Useat työntekijöidensä hyvinvointiin panostavat yritykset tarjoavat Smartum, Edenred tai Epassi-saldoa.
Saldot vanhenevat aina kalenterivuoden päätteeksi, joten mikä olisikaan parempi tapa kuin muuttaa ne nyt Nokian Palloseuran kausikorteiksi vuodelle 2024!

Hankkimalla kausikortin pääset sisään edustusjoukkueen kaikkiin kotiotteluihin kaudella 2024.
Kortilla otteluissa myös kupponen kuumaa veloituksetta! Lisäbonuksena kattavia korttietuja pitkin Nokiaa!
Ja vaikka inflaatio laukkaa ja kahvin hinta on pilvissä niin meidän kausikortin hinta pysyy edelleen 40€.

Voit maksaa NoPS Edustuksen kausikortin SmartumPay-mobiilipalvelussa, josta löydät käyttäjän Nokian Palloseura ry Jalkapallo (huom. valitse käyttäjäksi Jalkapallo, ei Salibandy tai NoPS ry).
TAI
Epassin kautta käyttäjälle Nokian Palloseura Ry Jalkapallo
TAI
Edenredin kautta käyttäjälle Nokian Palloseura Ry

Maksettuasi kausikortin, pyydämme sinua vielä täyttämään seuraavat tiedot linkin takaa Google Formsilla.  Muuten emme pysty lähettämään kausikorttiasi sinulle.

Palvelusi
Maksun päivämäärä ja kellonaika
Kausikortin haltijan nimi
Postiosoite, johon kortti lähetetään

Tilaushinta yhdelle kortille on 40€

Numeroidut kausikortit toimitetaan ennen kilpailukauden alkua tilaajilleen.

Parhain terveisin
Nokian Palloseuran edustusjoukkue